Новини
На офіційному веб-порталі ДФС оприлюднені дані з Єдиного державного реєстру виробників спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров після зустрічі з виробниками лікеро-горілчаної продукції. «Всі дані з Реєстру розміщено на офіційному порталі ДФС. Зокрема, це інформація щодо суб’єкта господарювання, виду господарської діяльності, серії, номера ліцензії та терміну її дії, а також дати включення та дати виключення суб’єкта господарювання з Реєстру», - зазначив очільник відомства. Дані з Реєстру розміщено за адресою: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/151988.html. Крім того, оприлюднюються відомості з Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок. Їх можна знайти за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/191577.html.Дані з Єдиного державного реєстру виробників лікеро-горілчаної продукції оприлюднені на порталі ДФС
Щодо можливості погашення заборгованості по єдиному внеску Державна фіскальна служба України у підкатегорії 135.04 Бази знань «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» офіційного веб-порталу ДФС України відповіла на питання - чи має право суб’єкт господарювання у заяві на повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань з податків та зборів зазначити напрямок: погашення заборгованості з єдиного внеску? А саме: Податковий кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Закон України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон №2464) визначає правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку. Єдиний внесок сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунку, а платник, який не має банківського рахунку, сплачує єдиний внесок шляхом внесення готівкових розрахунків через банки чи відділення зв’язку. Згідно з частинами 2 та 3 ст.8 Закону №2464 єдиний внесок не входить до системи оподаткування, а кошти, що надходять від сплати єдиного внеску та застосування фінансових санкцій відповідно до Закону №2464, не можуть зараховуватися до Державного бюджету України, бюджетів інших рівнів та використовувати на цілі, не передбачені законодавством про загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Враховуючи, що єдиний внесок не входить до системи оподаткування та не належить до джерела наповнення дохідної частини державного та місцевих бюджетів, законодавчі підстави для здійснення повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань з податків і зборів у рахунок погашення боргу зі сплати єдиного внеску відсутні.
Строк приведення неприбутковими організаціями установчих документів до вимог Податкового кодексу подовжено до 1.07.2017 року Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій", не підлягають виключенню з Реєстру до 1 липня 2017 року.Тобто, подовжено з 1.01.2017 року до 1.07.2017 року строк приведення неприбутковими організаціями установчих документів до вимог Податкового кодексу і подання їх копій до фіскального органу. Зазначена норма передбачена п. 34 підр. 4. Податкового кодексу України, з урахуванням змін, внесених Законом України від 21.12.2016 №1797 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні». Релігійним неприбутковим організаціям Законом України від 06.10.16 № 1667-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень про оподаткування неприбуткових організацій", продовжено термін щодо приведення у відповідність установчих документів до 1 січня 2018 року.

Прийнято Закон щодо траснферного ціноутворення

 

Прийнято Закон щодо траснферного ціноутворення

Прийнятий парламентом закон про трансфертне ціноутворення стане ефективним механізмом протидії неконтрольованому виведенню капіталів до офшорних зон та низькоподаткових юрисдикцій.

Про це заявив Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко під час прес-конференції.

«Від винесення ініціативи на обговорення до затвердження у парламенті пройшло рівно півроку. Врешті решт у цьому дійсно революційному законопроекті  ми віднайшли баланс інтересів держави та бізнесу.  Це істотний крок вперед до європейських практик боротьби із податковою ерозією та виведенням точки прибутку з під оподаткування. Прийняття цього документу  принципово важливе  з точки зору державного патріотизму», - зазначив Міністр.

Він додав, що в ході опрацювання законопроекту в профільному комітеті Верховної Ради та при розгляді в парламентській залі в тексті документу вдалося зберегти всі принципові положення. Так, держава контролюватиме не тільки операції з класичними офшорами, але й з усіма країнами, де запроваджені низькі ставки або пільгові режими оподаткування. Також у законі збережені норми щодо контролю за операціями між пов’язаними особами всередині країни з урахуванням того, що під контроль підпадатимуть тільки ті суб’єкти господарювання, що задекларували збитки за попередній звітний рік, застосовують спеціальні режими оподаткування чи користуються податковими пільгами.

В цілому, за словами Олександра Клименка, у другому читанні в законопроекті були враховані ті пропозиції бізнесу, які дозволяють удосконалити механізм контролю за трансфертним ціноутворенням, але в той же час не нівелюють саму суть  ініціативи.

Зокрема,  спрощені вимоги щодо звітності для бізнесу: до 1 травня року, наступного за звітним, бізнесу необхідно буде лише подати звіт про контрольовані операції. Для зручності бізнесу це можливо буде зробити в електронному вигляді. З закону виключена норма щодо необхідності подачі первинних документів. Вони можуть бути надані лише за запитом Міністерства доходів і зборів, під час перевірки.

Міністр також підкреслив, що  в ході  перевірки з трансфертного ціноутворення інші податкові питання перевірятися не будуть, а бізнесу наданий перехідний період  по штрафах. Так,  штрафні санкції у період з 1 вересня 2013 року по 1 вересня 2014 року застосовуватимуться символічно,  у розмірі 1 гривні. Разом з тим збережений 5%-й штраф за неподання звітності.

«Ця норма була з самого початку включена до законопроекту за пропозиціями бізнесу і покликана виконувати, в першу чергу, стимулюючу функцію – попередити ухилення бізнесу від подачі цієї звітності. Норми про звичайні ціни давно існують в українському податковому законодавстві, і до цих пір не виконувалися. Ми не хочемо повторення цієї ситуації і перетворення контролю за трансфертним ціноутворенням на формальність», - підкреслив Міністр.

Окрім цього,  бізнесу не потрібно буде вести окремий бухгалтерський облік для цілей контролю за трансфертним ціноутворенням,  він матиме можливість визначати показники рентабельності на вибір – за національними чи за міжнародними стандартами бухгалтерського обліку та фінансової звітності.

«Тепер наша мета – якісна імплементація норм трансфертного ціноутворення у національну практику. І ми також націлені на співпрацю в цьому питанні. Міністерство готове надавати консультації, інформаційну підтримку, брати участь у навчанні кадрів», - зауважив Олександр Клименко.

Нагадаємо, 4 липня Верховна Рада України прийняла у другому читанні законопроект «Про внесення змін в Податковий кодекс України про трансфертне ціноутворення» (№2515). На даний момент законопроект очікує на підписання Президентом 

За матеріалами офіційного сайту Міндоходів