Новини
На офіційному веб-порталі ДФС оприлюднені дані з Єдиного державного реєстру виробників спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров після зустрічі з виробниками лікеро-горілчаної продукції. «Всі дані з Реєстру розміщено на офіційному порталі ДФС. Зокрема, це інформація щодо суб’єкта господарювання, виду господарської діяльності, серії, номера ліцензії та терміну її дії, а також дати включення та дати виключення суб’єкта господарювання з Реєстру», - зазначив очільник відомства. Дані з Реєстру розміщено за адресою: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/151988.html. Крім того, оприлюднюються відомості з Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок. Їх можна знайти за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/191577.html.Дані з Єдиного державного реєстру виробників лікеро-горілчаної продукції оприлюднені на порталі ДФС
Щодо можливості погашення заборгованості по єдиному внеску Державна фіскальна служба України у підкатегорії 135.04 Бази знань «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» офіційного веб-порталу ДФС України відповіла на питання - чи має право суб’єкт господарювання у заяві на повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань з податків та зборів зазначити напрямок: погашення заборгованості з єдиного внеску? А саме: Податковий кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Закон України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон №2464) визначає правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку. Єдиний внесок сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунку, а платник, який не має банківського рахунку, сплачує єдиний внесок шляхом внесення готівкових розрахунків через банки чи відділення зв’язку. Згідно з частинами 2 та 3 ст.8 Закону №2464 єдиний внесок не входить до системи оподаткування, а кошти, що надходять від сплати єдиного внеску та застосування фінансових санкцій відповідно до Закону №2464, не можуть зараховуватися до Державного бюджету України, бюджетів інших рівнів та використовувати на цілі, не передбачені законодавством про загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Враховуючи, що єдиний внесок не входить до системи оподаткування та не належить до джерела наповнення дохідної частини державного та місцевих бюджетів, законодавчі підстави для здійснення повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань з податків і зборів у рахунок погашення боргу зі сплати єдиного внеску відсутні.
Строк приведення неприбутковими організаціями установчих документів до вимог Податкового кодексу подовжено до 1.07.2017 року Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій", не підлягають виключенню з Реєстру до 1 липня 2017 року.Тобто, подовжено з 1.01.2017 року до 1.07.2017 року строк приведення неприбутковими організаціями установчих документів до вимог Податкового кодексу і подання їх копій до фіскального органу. Зазначена норма передбачена п. 34 підр. 4. Податкового кодексу України, з урахуванням змін, внесених Законом України від 21.12.2016 №1797 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні». Релігійним неприбутковим організаціям Законом України від 06.10.16 № 1667-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень про оподаткування неприбуткових організацій", продовжено термін щодо приведення у відповідність установчих документів до 1 січня 2018 року.

   Вінницька ОДПІ нагадує, що річний перерахунок сум податку з доходів фізичних осіб  проводиться  згідно з вимогами пп. 169.4.2 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) при нарахуванні зарплати за грудень 2017 року.  При цьому під річний перерахунок ПДФО потрапляють усі працівники (в тому числі і сумісники), які перебувають із підприємством у трудових відносинах на момент його проведення, а саме на 31 грудня 2017 року. Даний перерахунок – це ще одна самоперевірка щодо правильності нарахованих сум, в тому числі податку з доходів фізичних осіб.  Для цього, слід провести уточнення за кожний місяць доходів, виплачених у звітному періоді, з урахуванням сум, які було нараховано безпосередньо за відповідні звітні місяці, тобто з урахуванням розподілу перехідних відпусткових і лікарняних по місяцях, за які вони нараховані.

  Також слід здійснити перевірку  на наявність арифметичних та інших помилок. Уточнені місячні оподатковувані доходи не сумуються, а розглядаються як окремі об’єкти оподаткування. Після цього перевіряємо правильність застосування податкової соціальної пільги  у  2017 році.

 Наступним кроком є  остаточне оподаткування розрахованого оподатковуваного доходу кожного місяця і визначення сум ПДФО для кожного місяця окремо, які в подальшому сумуються і  порівнюються з фактично утриманою сумою ПДФО протягом звітного податкового року. Якщо вона перевищує суму ПДФО, фактично утриманого у звітному році, то має місце недоплата ПДФО. Сума недоплати стягується роботодавцем за рахунок будь-якого оподатковуваного доходу (після його оподаткування) грудня, а за недостатністю такого доходу – за рахунок оподатковуваних доходів наступних місяців (січень, лютий тощо) до повного погашення суми такої недоплати.  Якщо ж розрахована сума ПДФО менша ніж сума фактично утриманого у звітному році податку, то має місце переплата . На суму такої переплати зменшується сума ПДФО, що утримується з оподатковуваного доходу грудня, а в разі її недостатності – зменшується сума ПДФО, яка підлягає утриманню з оподатковуваного доходу наступних місяців (січень, лютий і т. д.), до її повного погашення. При цьому інколи перерахунок не призводить до недоплати або переплати ПДФО.

 Результати перерахунку відображаються  в податковому розрахунку форми № 1ДФ за ІV квартал 2017 року таким чином: у колонках 3 «Сума виплаченого доходу» та 3a «Сума нарахованого доходу» – відповідно виплачені та нараховані доходи у звітному періоді (ІV кварталі); у колонках 4 «Сума перерахованого податку» та 4а «Сума нарахованого податку» – сума ПДФО з урахуванням сум переплат/недоплат ПДФО (тобто відображається відкоригована в результаті річного перерахунку сума ПДФО