Звіт по зверненню громадян

Звіт по зверненню громадян за І квартал 2012 року

 

 

 

Довідка

про проведену роботу за І квартал 2013року

 

       За І квартал  2013 року   районною  державною  адміністрацією  розглянуто 114  звернень. 

       Серед  порушених  питань  найбільша  кількість клопотань щодо  надання  матеріальної  допомоги,  пільг  інвалідам  та  ветеранам  війни,  праці,  безоплатного  забезпечення  ліками,  виділення  коштів  на  термінове  оперування  важкохворих  людей, забезпечення  житлом  та    виділення  коштів  на  ремонт  житла, інші. 

     Найбільше звернень надійшло з питань:

Назва питання

2013(Іквартал)

Аграрна політика та земельні відносини

22

Транспорт і зв’язок

3

Житлова політика

2

Соціальний захист

62

Комунальне господарство

9

Охорона здоров’я

6

Освіта, наука, науково-технічна, інноваційна діяльність

1

Сім’я, діти, молодь, фізична культура та спорт

2

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

1

Діяльність органів місцевого самоврядування

1

Промислова політика

1

Культура та культурна спадщина, туризм

2

 

     Як свідчить аналіз, найчастіше зустрічаються питання  соціального захисту – це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, пенсій, визначення соціального статусу, роз’яснення законодавства із соціального захисту.

    На другому місці стоять питання аграрної політики і земельних відносин – це питання власності на землю(оренди, приватизації), розрахунки за здані в оренду земельні та майнові паї.

Трійку лідерів завершують питання комунального та дорожнього господарства – це питання водопостачання, додержання чинного законодавства з питань забудови, ремонту місцевих доріг.

За звітний період проведено 2 засідання  комісії з питань надання адресних виплат та поліпшення соціального захисту малозабезпечених верств населення(19.02.2013р, 14.02. 2013р).Підготовлено 2 розпорядження          « Про надання матеріальної допомоги у вигляді адресних виплат малозабезпеченим верствам населення»(від 19 лютого 2013року   № 41, від 20 березня 2013року №75) та розпорядження «Про стан  виконання у 2012році Указу Президента України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення» від 4 березня 2013року №60.

  За І квартал до райдержадміністрації надійшло 8 запитів на інформацію, відповіді  на яких були надані згідно чинного законодавства, без порушень.

  Ведеться постійна робота на офіційному веб - сайті районної державної адміністрації, де  функціонує розділ «Доступ до публічної інформації», в якому розміщаються звіти, що підлягають оприлюдненню для публічного громадського обговорення. Також на виконання статті 18 Закону України «Про доступ до публічної інформації» створена та функціонує система обліку документів, яка містить публічну інформацію, яка знаходиться у володінні районної державної адміністрації. Забезпечується постійно роботи з електронної системою реєстрації звернень громадян

  Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі райдержадміністрації.

 

 

Головний спеціаліст по роботі

із зверненнями громадян сектору

кадрової роботи та державної служби

та з питань роботи із зверненнями громадян

апарату райдержадміністрації                                        Г.В. Суходоля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт по роботі із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації за 2012 рік

 

 

     Районною державною адміністрацією повною мірою забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення. З цією метою протягом 2012 року було реалізовано комплекс заходів методологічного, організаційного та інформаційно - аналітичного характеру з питань організації роботи із зверненнями громадян.

     На адресу районної державної адміністрації у 2012 році опрацьовано 410 звернення (336 – письмових звернень та  74 – на особистому прийомі). В цих зверненнях порушено 411 проблемних питань(протягом 2011 року загальна кількість звернень сягала 324, а проблемних питань – 434), тобто спостерігається динаміка збільшення кількості звернень на 86 одиниць  та зменшення кількості  питань на 23 одиниці.

      Аналізуючи зміст звернень, слід зауважити, що найбільш актуальними питаннями 2012 року та 2011 років, на які припадає більше половини усіх звернень громадян, продовжує залишатись:

 

Тематичні групи актуальних  питань

2011 рік

   2012 рік

Абсолютне відхилення

Соціального захисту

285(88%)

246(60%)

-39

Аграрної політики та земельних відносин

62(19%)

48(11,7%)

-14

Комунального господарства

37(11,5%)

40(9,7%)

+3

Житлової політики

17(5,25%)

9(2,2%)

-8

Праці та заробітної плати

9(2,7%)

15((3,6%)

+6

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

9(2,7%)

2(0,5%)

-7

Освіти, навчання дітей

6(1,6%)

12(2,9%)

+6

Транспорту і зв»язку

5(1,5%)

5(1,2%)

-

 

    Як свідчить аналіз найчастіше піднімаються питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.

 Друге місце за кількістю звернень займають питання аграрної політики та земельних відносин – це питання безкоштовного оформлення державних актів на земельні ділянки, розрахунки за здані в оренду майнові та земельні паї, виділення земельних ділянок для будівництва та ведення підсобного господарства тощо.

Трійку найбільш поширених груп питань, що зустрічаються у зверненнях громадян, замикають питання комунального господарства. Велика кількість питань  комунального господарства – це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонту  місцевих доріг, газифікації власного житла громадян; водозабезпечення окремих вулиць; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж.

         У 2012 році прослідковується  збільшення колективних заяв та скарг. (2011 рік – 12; 2012 рік – 15).Найчастіше колективні заяви від мешканців району надходили з питань комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин та  транспорту.

   67 звернень на адресу районної державної адміністрації склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян – ветеранів та інвалідів війни, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб. Кількість громадян цих категорій, які звернулись до районної державної адміністрації протягом 2012 року на 22 звернення більша ніж у 2011 році. З метою вирішення питань, порушеними цими верствами населення, районною державною адміністрацією вишукувалися можливості для надання матеріальної допомоги.

Слід зазначити, що протягом 2012 року розпорядженнями голови районної державної адміністрації було надано матеріальну допомогу у вигляді адресних виплат малозабезпеченим верствам населення району  у сумі 70 тис. 300 грн. (2011 рік - 69 тис.885 грн).

     На виконання пункту 8 статті 2 Указу Президента України від 5 травня 2011 року №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та розпоряджень голови районної державної адміністрації від 17 березня 2011 року №127 «Про затвердження Положення про порядок використання коштів для надання матеріальної допомоги»; від 03 жовтня 2011 року №464 «Про затвердження графіків особистого прийому громадян»,  яким визначено порядок проведення особистого прийому громадян посадовими особами районної державної адміністрації; від 05 жовтня 2011 року №469 «Про призначення відповідального за роботу телефону «Довіра»»;  від 06 жовтня 2011 року №470 «Про комісію з питань надання адресної виплати та поліпшення соціального захисту          малозабезпечених верств населення району»; від 08 грудня 2011 року № 590 «Про затвердження Порядку доступу до публічної інформації, розпорядником якої є райдержадміністрація».    

      На виконання  Постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2011року №1277 «Питання системи ведення обліку публічної інформації» прийнято розпорядження голови Тиврівської райдержадміністрації від 08 грудня 2011року №590 «Про затвердження Порядку доступу до публічної інформації, розпорядником якої є райдержадміністрації», від 22 грудня 2011року №642 «Про відповідальних за наповнення та оновлення інформації  на офіційному веб - сайті районної державної адміністрації», від 10 лютого 2012 року №44 «Про впровадження системи обліку публічної інформації», розміщено стенд «Про доступ до публічної інформації» в приміщенні районної державної адміністрації».

    На офіційному веб - сайті районної державної адміністрації функціонує розділ «Доступ до публічної інформації», в якому розміщаються звіти, що підлягають оприлюдненню для публічного громадського обговорення. Також на виконання статті 18 Закону України «Про доступ до публічної інформації» створена та функціонує система обліку документів, яка містить публічну інформацію, яка знаходиться у володінні районної державної адміністрації.

      Районною державною адміністрацією оприлюднювалися узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації у друкованих засобах масової інформації (районна газета « Маяк»).

         На виконання вимог пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 року № 1336 «Про затвердження Порядку інформування громадськості про результати роботи у сфері протидії корупції», в районній державній адміністрації встановлено стенд «Суспільство проти корупції», на якому розміщено нормативно – правові акти та довідкова інформація.

         Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем райдержадміністрації.

 

Перший заступник голови

районної державної адміністрації                                     В.В. Киришов

 

Головний спеціаліст по роботі

із зверненнями громадян                                                                                       Г.В. Суходоля

 

 

 

 

 

 

Довідка

про проведену роботу за 4 квартал 2012року

 

            За 4 квартал  2012 року   районною  державною  адміністрацією  розглянуто 107  звернень. 

       Серед  порушених  питань  найбільша  кількість клопотань щодо  надання  матеріальної  допомоги,  пільг  інвалідам  та  ветеранам  війни,  праці,  безоплатного  забезпечення  ліками,  виділення  коштів  на  термінове  оперування  важкохворих  людей, забезпечення  житлом  та    виділення  коштів  на  ремонт  житла, інші. 

     Найбільше звернень надійшло з питань:

Назва питання

2012(4квартал)

Аграрна політика та земельні відносини

9

Транспорт і зв’язок

4

Житлова політика

2

Соціальний захист

60

Комунальне господарство

13

Праця і заробітна плата

3

Охорона здоров’я

6

Освіта, наука, науково-технічна, інноваційна діяльність

3

Забезпечення дотримання законності та  охорони правопорядку

2

Сім’я, діти, молодь, фізична культура та спорт

1

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

2

 

     Як свідчить аналіз, найчастіше зустрічаються питання  соціального захисту – це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, пенсій, визначення соціального статусу, роз’яснення законодавства із соціального захисту.

       На другому місці стоять питання аграрної політики і земельних відносин – це питання власності на землю(оренди, приватизації), розрахунки за здані в оренду земельні та майнові паї.

Трійку лідерів завершують питання комунального та дорожнього господарства – це питання водопостачання, додержання чинного законодавства з питань забудови, ремонту місцевих доріг.

   Переважна більшість питань транспорту і зв’язку стосуються автобусного сполучення населених пунктів із районним центром.

    Питання праці та заробітної плати – це питання, порушені заявниками щодо звільнення та поновлення на роботі, виплата заборгованості із заробітної плати.

     За звітний період проведено 3 засідання  комісії з питань надання адресних виплат та поліпшення соціального захисту малозабезпечених верств населення(22.10.2012р., 21.11.2012р., 12.12.2012р).Підготовлено 3 розпорядження « Про надання матеріальної допомоги у вигляді адресних виплат малозабезпеченим верствам населення»(від 23 жовтня 2012року         № 541, від 23 листопада 2012року №633, від 17 грудня 2012року №695).

    Проведено 3 засідання постійно – діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян (27.10.2012р.,28.11.2012р.,26.12.2012р.).

   За 4 квартал до райдержадміністрації надійшло 2 запити на інформацію( від 13 листопада 2012року та від 03 грудня 2012року), відповіді  на яких були надані згідно чинного законодавства, без порушень.

   Ведеться постійна робота на офіційному веб - сайті районної державної адміністрації, де  функціонує розділ «Доступ до публічної інформації», в якому розміщаються звіти, що підлягають оприлюдненню для публічного громадського обговорення. Також на виконання статті 18 Закону України «Про доступ до публічної інформації» створена та функціонує система обліку документів, яка містить публічну інформацію, яка знаходиться у володінні районної державної адміністрації. Забезпечується постійно роботи з електронної системою реєстрації звернень громадян

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі райдержадміністрації.

 

 

Головний спеціаліст по роботі

із зверненнями громадян сектору

кадрової роботи та державної служби

та з питань роботи із зверненнями громадян

апарату райдержадміністрації                                 Г.В. Суходоля

 

Звіт по зверненню громадян за І квартал 2012 року

 

  • промислова політика – 1;
  • аграрна політика і земельні відносини – 7;
  • фінансова, податкова, митна політика – 2;
  • соціальний захист – 70;
  • праця та заробітна плата – 2;
  • охорона здоров’я – 6;
  • комунальне господарство – 5;
  • житлова політика – 3;
  • екологія та природні ресурси – 1;
  • інше – 1;

Всього – 98.